Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 2:41 pm
matthew. schreef:
en hem door bael laten verscheuren geeft dat niet?
..Ook.. Maar minder persoonlijk.. En hem achterlaten op een dodelijk eiland helpt ook niet, for that matter. Ik snap nogsteeds niet waarom ik in first place ben meegegaan in dit idee.. Sigh.
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 2:46 pm
Eliwood schreef:
Ik vermijd doden liever tenzij het niet anders kan.
Precies.. En Wrys heeft, behalve fruit gooien, hugs geven terwijl je daar absoluut geen behoefte aan hebt, en verschillende mensen ineens vragen of ze met hem willen trouwen, niet echt iets fout gedaan.
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 3:04 pm
Merric schreef:
Eliwood schreef:
Precies.. En Wrys heeft, behalve fruit gooien, hugs geven terwijl je daar absoluut geen behoefte aan hebt, en verschillende mensen ineens vragen of ze met hem willen trouwen, niet echt iets fout gedaan.
Dat hoeft nog niet te betekenen dat we hem moeten vermoorden. Dan zijn we niet veel beter dan een ander die doodt, alleen omdat iemand iets doet dat hem niet aanstaat. Al is het op kleinere schaal, het idee erachter is net zo duister, in mijn ogen. Er moeten vreedzamere manieren zijn.
matthew.
Aantal berichten : 253 Registratiedatum : 11-03-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : A place, somewhere, with people
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 3:08 pm
Eliwood schreef:
Merric schreef:
Eliwood schreef:
Dat hoeft nog niet te betekenen dat we hem moeten vermoorden. Dan zijn we niet veel beter dan een ander die doodt, alleen omdat iemand iets doet dat hem niet aanstaat. Al is het op kleinere schaal, het idee erachter is net zo duister, in mijn ogen. Er moeten vreedzamere manieren zijn.
Dat kan wel zo zijn, maar sommigen hebben geen keus, bijvoorbeeld een mercenary moet doen wat hem opgedragen is, al is het nog zo erg.
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 3:13 pm
matthew. schreef:
Eliwood schreef:
Merric schreef:
Eliwood schreef:
Dat kan wel zo zijn, maar sommigen hebben geen keus, bijvoorbeeld een mercenary moet doen wat hem opgedragen is, al is het nog zo erg.
Wij hebben wél keuzes.
Tactican
Aantal berichten : 248 Registratiedatum : 08-03-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Lycian League
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. wo maa 21, 2012 12:34 pm
Hmm. Dat is nou ook weer waar, both of you. In Magvel is er een mercenary, Gerik, die zijn vriend verloren heeft in een gevecht. En toch is hij vrienden met de moordenaar. Mercenaries hebben best een zielig leven. Maar wij hebben inderdaad ook weer keuzes. En toch valt onze keuze opdat, omdat we hem gewoon "raar" vinden, dat we hem weg willen hebben. Pesten. ENTOCHMOETENWEVANHEMAFWANTHETISEENFREAK.
Okk, beste idee vanaf nu. Buiten de continenten, op ene wereld genaamd 'Aarde', is er zoiets geweldigs en dat heet "Politie" en die hebben megaawesome "gevangenissen" waar ze pedo's zoals Wrys in een "afkickcentrum" smijten. Wat dacht je daarvan?
Tactican
Aantal berichten : 248 Registratiedatum : 08-03-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Lycian League
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. wo maa 21, 2012 12:35 pm
Tho natuurlijk het probleem, "Hoe Krijgen We Wrys Daar?" Antwoord; Geen idee.
matthew.
Aantal berichten : 253 Registratiedatum : 11-03-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : A place, somewhere, with people
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. wo maa 21, 2012 12:38 pm
Tactican schreef:
Tho natuurlijk het probleem, "Hoe Krijgen We Wrys Daar?" Antwoord; Geen idee.
*facepalm*
Tactican
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. wo maa 21, 2012 12:43 pm
LATEN WE GEWOON RANDOMLY ZO'N INSTELLING BEGINNEN. En we doen het in... *laat hand boven een kaart zweven, tikt de kaart aan* BERN. PERFECT. DAAR WONEN SOWIESO FOREVER CHAGO FREAKS! Pérfecte plaats voor een instelling voor idioten!
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. wo maa 21, 2012 12:56 pm
Tactican schreef:
LATEN WE GEWOON RANDOMLY ZO'N INSTELLING BEGINNEN. En we doen het in... *laat hand boven een kaart zweven, tikt de kaart aan* BERN. PERFECT. DAAR WONEN SOWIESO FOREVER CHAGO FREAKS! Pérfecte plaats voor een instelling voor idioten!
Waarom niet gewoon hier ter plekke? Dat scheelt heel wat gesleep, ongewenste hugs, random aanvragen om te trouwen en fruit naar je hoofd.