Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 1:58 pm
matthew. schreef:
je bent toch niet van plan van hem af te komen met wat ik denk dat je van plan bent?
..Um.. Het klinkt misschien wreed, maar dat was het hele idee van van hem afkomen al, en ik was het er zoiezo al niet mee eens. Maar, nou.. Het is veiliger dan hem naar Dread Isle brengen?
matthew.
Aantal berichten : 253 Registratiedatum : 11-03-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : A place, somewhere, with people
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 2:01 pm
Merric schreef:
matthew. schreef:
je bent toch niet van plan van hem af te komen met wat ik denk dat je van plan bent?
..Um.. Het klinkt misschien wreed, maar dat was het hele idee van van hem afkomen al, en ik was het er zoiezo al niet mee eens. Maar, nou.. Het is veiliger dan hem naar Dread Isle brengen?
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 2:05 pm
matthew. schreef:
Tenzij die elder bael ons daarna verscheurt
We hoeven Wrys er ook niet heen te brengen... Hij is volgensmij zoiezo al breinloos. We kunnen hem zeggen dat die Baels 'vriendelijk' zijn, en er een smoesje bij verzinnen, zodat hij zelf naar ze toe gaat. ... Of we krijgen fruit naar ons hoofd.
matthew.
Aantal berichten : 253 Registratiedatum : 11-03-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : A place, somewhere, with people
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 2:07 pm
Merric schreef:
matthew. schreef:
Tenzij die elder bael ons daarna verscheurt
We hoeven Wrys er ook niet heen te brengen... Hij is volgensmij zoiezo al breinloos. We kunnen hem zeggen dat die Baels 'vriendelijk' zijn, en er een smoesje bij verzinnen, zodat hij zelf naar ze toe gaat. ... Of we krijgen fruit naar ons hoofd.
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 2:08 pm
matthew. schreef:
waarschijnlijk fruit
Ik denk het ook.
Dan nog krijgen we meer fruit naar ons hoofd als we urenlang op een schip met hem opgescheept zitten. En het hele Dread Isle trekt mij ook niet zo.. Ik denk niemand hier.
matthew.
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 2:10 pm
Merric schreef:
matthew. schreef:
waarschijnlijk fruit
Ik denk het ook.
Dan nog krijgen we meer fruit naar ons hoofd als we urenlang op een schip met hem opgescheept zitten. En het hele Dread Isle trekt mij ook niet zo.. Ik denk niemand hier.
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 2:14 pm
Eliwood schreef:
Dread Isle is inderdaad geen plek waar ik graag naartoe ga. Maar Wrys erheen brengen is toch niet zo erg?
Ik weet het echt niet.. Die hele plek klinkt zo onheilspellend, en wie weet hoe Wrys reageert. Net zo gemakkelijk sleurt hij een van ons mee. Daar zie ik hem nog wel voor aan met zijn 'megaplethuggels'...
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 2:16 pm
Hm, je hebt een goed punt daar, Merric.
matthew.
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 2:18 pm
Merric schreef:
Eliwood schreef:
Dread Isle is inderdaad geen plek waar ik graag naartoe ga. Maar Wrys erheen brengen is toch niet zo erg?
Ik weet het echt niet.. Die hele plek klinkt zo onheilspellend, en wie weet hoe Wrys reageert. Net zo gemakkelijk sleurt hij een van ons mee. Daar zie ik hem nog wel voor aan met zijn 'megaplethuggels'...
klopt. een sleur daarin er je komt er niet meer uit
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 2:18 pm
Yeah, maar.. Thing is, hoe hou je hem tegen? We moeten ook wel opletten dat we al zijn staves afpakken voor we hem achterlaten. Als hij die houdt en een ervan Warp blijkt te zijn, dan zitten we helemaal in de problemen.
matthew.
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 2:20 pm
Merric schreef:
Yeah, maar.. Thing is, hoe hou je hem tegen? We moeten ook wel opletten dat we al zijn staves afpakken voor we hem achterlaten. Als hij die houdt en een ervan Warp blijkt te zijn, dan zitten we helemaal in de problemen.
niet, tenzij je fruit tenzij je fruit tegen je hoofd wil
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 2:36 pm
matthew. schreef:
Hector betaalde me genoeg
Ah.. Mkay. Maar weet je zeker dat je dat wilt uitgeven aan een assassin om Wrys .. uh.. Ik bedoel, ik heb het gold ook wel.. Maar. Vanaf het moment dat ik ervoor betaal heb ik zo het idee dat die moord compleet door mij komt.. Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar het geeft zo'n schuldgevoel achteraf.
matthew.
Onderwerp: Re: Leonardo's Doe-De-Deur-Dicht-School. di maa 20, 2012 2:40 pm
Merric schreef:
matthew. schreef:
Hector betaalde me genoeg
Ah.. Mkay. Maar weet je zeker dat je dat wilt uitgeven aan een assassin om Wrys .. uh.. Ik bedoel, ik heb het gold ook wel.. Maar. Vanaf het moment dat ik ervoor betaal heb ik zo het idee dat die moord compleet door mij komt.. Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar het geeft zo'n schuldgevoel achteraf.
en hem door bael laten verscheuren geeft dat niet?