fire emblem forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


het is een forum over het beste spel namelijk: fire emblem
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hallo dit is een enquete.

Ga naar beneden 
+5
MarthLowell
Serra.
Tactican
Merric
Navarre
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ik ben tog echt de beste swordmaster van Archaneia.
Yus.
Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_lcap8%Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_rcap
 8% [ 3 ]
Yus.
Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_lcap8%Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_rcap
 8% [ 3 ]
Yus.
Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_lcap8%Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_rcap
 8% [ 3 ]
Pathetic.
Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_lcap10%Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_rcap
 10% [ 4 ]
Heh, pathetic.
Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_lcap13%Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_rcap
 13% [ 5 ]
Nein-o, ik ben hier de beste.
Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_lcap15%Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_rcap
 15% [ 6 ]
Ahem, snipers zijn beter.
Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_lcap15%Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_rcap
 15% [ 6 ]
*killt iedereen die zo nodig iets anders dan yes antwoorde*
Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_lcap13%Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_rcap
 13% [ 5 ]
*tenzij je een vrouw bent, gawddamnit patheticheid*
Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_lcap13%Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 I_vote_rcap
 13% [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 40
 

AuteurBericht
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptyza apr 14, 2012 2:18 pm

Volgens mij bedoelde hij zoiets met de laatste regel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptyza apr 14, 2012 2:25 pm

Eliwood schreef:
Roy. schreef:

OOC: LOL, MIST'S FLORETE.
OOC: ORLY? Halol xD Zal niet nuttig zijn xD
OOC: Yup, it's kinda useless, behalve dat het van een afstandje kan hitten xD En dan gaat ze zo droog dansen eromheen als ze iemand killt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptyza apr 14, 2012 2:26 pm

Merric schreef:

.. Maar je kan het toch verkopen, en dan van het geld een gewone Iron Axe nemen?

Ja, dat bedoelde ik met geld tekort komen..
Daar krijg je ongeveer 2000-5000 Gold voor, so..
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptyza apr 14, 2012 2:30 pm

Nog een nadeel van oorlogen: ze kosten bizar veel geld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tactican

Tactican


Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Lycian League

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptywo apr 18, 2012 4:04 am

OOC; Lol, aardrijkskunde lessen e3e
"Territorale conflicten onstaan door onder andere armoede, (..) en aan het einde van dit conflict is het alleen nog maar armer door de kosten van wapens, en ook de wederopbouw van het land/gebied" bladieblah :3 Te lui om precies uit te leggen e3e Ookal vind ik het hoofdstuk voor geen ene reden toch best goed gaan. Al zouden oorlogjes me niet zo moeten interesseren or so e3e


Yep, dat is inderdaad een probleem. Daarom moeten er ook maar geen oorlogen zijn, maar daar zouden de meeste mensen het mee eens zijn. Alleen diegene die het er niet mee eens zijn maken er ofc een oorlog van. ;l
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptywo apr 18, 2012 10:40 am

OOC: LOL xD Eliwood overhoort stiekem en onbewust je AK xD

En het verwoest enorm veel mensenlevens. Zelf sneuvelen in een oorlog is al erg (zeker als je jong bent), maar waarschijnlijk is het voor je familie en vrienden nog veel erger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptywo apr 18, 2012 11:26 am

Eliwood schreef:
OOC: LOL xD Eliwood overhoort stiekem en onbewust je AK xD

En het verwoest enorm veel mensenlevens. Zelf sneuvelen in een oorlog is al erg (zeker als je jong bent), maar waarschijnlijk is het voor je familie en vrienden nog veel erger.
I couldn't agree more. Je leven verliezen is erg, maar je merkt het zelf niet. Zolang je bestaat is er geen dood, en als er dood is besta je niet meer. Maar wat je achterlaat voor de rest.. Is wat het zo erg maakt. Wat oorlog zo erg maakt. En dat alleen omdat mensen het 'niet met elkaar eens zijn'..
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptywo apr 18, 2012 12:42 pm

Inderdaad.

OOC: gelukkig is er nu geen oorlog hier zeg, opgroeien in oorlog lijkt me vreselijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptydo apr 19, 2012 9:00 am

Precies... Vooral als er vele mensen zijn die op je vertrouwen.


OOC: Gelukkig, yea. We leven luckily in vrijheid. En sowieso, als ik in oorlog zou leven zou ik waarsch zelfmoord plegen ofzo =n=
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptydo apr 19, 2012 11:34 am

Roy. schreef:
Precies... Vooral als er vele mensen zijn die op je vertrouwen.


OOC: Gelukkig, yea. We leven luckily in vrijheid. En sowieso, als ik in oorlog zou leven zou ik waarsch zelfmoord plegen ofzo =n=
//OoC

Vrijheid?.. Wat je vrijheid noemt. ._.; If this is freedom, then I don't see the point.

{Hmm, depends on het soort oorlog xD Met modern weaponry is het toch maar stom. -u- In medieval style zou ik meedoen. With the whole of my heart. Wel aan de kant voor freedom 'nd glory ofc.. SWORD POWARRZ. <33 ~
/En ja, ik weet dat oorlog iets vreselijks is. Maar daar gaat mijn half-heroic personality side weer, I'd gladly fight for the right. -u- /}
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptydo apr 19, 2012 2:01 pm

Iemand kwijtraken waar je heel veel van houdt is echt verschrikkelijk... ik hoop dat niemand hier dat vaak hoeft mee te maken.

OOC: in real zou oorlog, wat voor soort dan ook, niks voor mij zijn... ik bedoel alleen al, vroeger viel ik flauw van bloed ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptydo apr 19, 2012 2:09 pm

Eliwood schreef:
Iemand kwijtraken waar je heel veel van houdt is echt verschrikkelijk... ik hoop dat niemand hier dat vaak hoeft mee te maken.

OOC: in real zou oorlog, wat voor soort dan ook, niks voor mij zijn... ik bedoel alleen al, vroeger viel ik flauw van bloed ._.
"Death isn't the greatest loss in life. The greatest loss in life is what dies inside you while still breathing." <- OoC Personal Quote.

Yeah.. Ik kan ook niet tegen bloed. Nu nogsteeds niet. Maar als het nodig is voor freedom, glory & a saved land, then I'll stand it. ANYTHING. ;u; Zolang het voor een reden is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptydo apr 19, 2012 2:17 pm

OOC: ik vind dat zo enorm moedig klinken... ik ben bang dat ik, als het erop aan zou komen, toch degene zou zijn die zich eerder zou verstoppen dan terug te vechten... wat dat betreft ben ik misschien wel wat laf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptydo apr 19, 2012 2:22 pm

Eliwood schreef:
OOC: ik vind dat zo enorm moedig klinken... ik ben bang dat ik, als het erop aan zou komen, toch degene zou zijn die zich eerder zou verstoppen dan terug te vechten... wat dat betreft ben ik misschien wel wat laf.
Maar I must be honest there, jij bent daar wel slimmer en veel minder reckless in. xd Met verstoppen zou je het zoiezo overleven, of heb je iig een grotere kans, ook al is het 'laf'. Ik zou misschien ondanks mijn moeite niet super ver komen, of by far niet sterk genoeg zijn, en dan is het ook zo over ofc.. {maar vroeg of laat ga je toch dood .3. Liever while fighting for what's right, dan aan ouderdom ofzo. Best way of dying is tall and proud on the battlefield. {'tall' niet letterlijk nemen, it's a saying. XD}
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptyvr apr 20, 2012 12:59 am

OOC: Jaja, ik snap het, ik denk dat ik misschien wel mee zou vechten als ik iets ouder was en met een dergelijk wapen kon omgaan. Ik vind het zinloos aan zo'n gevecht mee te doen als je overlevingskansen 0 zijn, en je de vijand toch niet zou kunnen tegenhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptyvr apr 20, 2012 10:20 am

Eliwood schreef:
OOC: Jaja, ik snap het, ik denk dat ik misschien wel mee zou vechten als ik iets ouder was en met een dergelijk wapen kon omgaan. Ik vind het zinloos aan zo'n gevecht mee te doen als je overlevingskansen 0 zijn, en je de vijand toch niet zou kunnen tegenhouden.
Ligt eraan wat je instelling is.. Als je een "Fight not for victory; Fight for glory"-instelling hebt dan ligt dat ook weer net iets anders. xd {Lalala more personal quotes. *headdesk*} Maar als je rather tactisch of .. xD gewoon slimmer ingesteld bent, is dat wat jij zegt idd beter. ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Serra.

Serra.


Aantal berichten : 680
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 27

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptyzo apr 22, 2012 8:40 am

Whohoo, in-character post:

Geef mij toch maar iemand om me te beschermen ~ ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Emptyzo apr 22, 2012 8:56 am

Maar als iemand je probeert te beschermen verhoogt die persoon de kansen om zelf te sterven..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hallo dit is een enquete.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hallo Leila ~
» Hallo voor Miniroy.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
fire emblem forum :: Fire emblem games :: Fire emblem Shadow dragon-
Ga naar: