fire emblem forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


het is een forum over het beste spel namelijk: fire emblem
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hallo dit is een enquete.

Ga naar beneden 
+5
MarthLowell
Serra.
Tactican
Merric
Navarre
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ik ben tog echt de beste swordmaster van Archaneia.
Yus.
Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_lcap8%Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_rcap
 8% [ 3 ]
Yus.
Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_lcap8%Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_rcap
 8% [ 3 ]
Yus.
Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_lcap8%Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_rcap
 8% [ 3 ]
Pathetic.
Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_lcap10%Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_rcap
 10% [ 4 ]
Heh, pathetic.
Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_lcap13%Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_rcap
 13% [ 5 ]
Nein-o, ik ben hier de beste.
Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_lcap15%Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_rcap
 15% [ 6 ]
Ahem, snipers zijn beter.
Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_lcap15%Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_rcap
 15% [ 6 ]
*killt iedereen die zo nodig iets anders dan yes antwoorde*
Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_lcap13%Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_rcap
 13% [ 5 ]
*tenzij je een vrouw bent, gawddamnit patheticheid*
Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_lcap13%Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 I_vote_rcap
 13% [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 40
 

AuteurBericht
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyzo maa 18, 2012 1:47 pm

Hector. schreef:

Zoveel..
Ik ken niet beter dan dat die kleine mages "Fire, Thunder, Elfire, Excalibur en Bolting" kunnen gebruiken. Blast.
... En Swarm voor de long distance.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyzo maa 18, 2012 1:54 pm

Je kent duidelijk veel meer magic dan wij...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hector.

Hector.


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 13-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ostia

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyzo maa 18, 2012 1:56 pm

Eliwood schreef:

En zoiets met ijs... hoe heette dat ook alweer?

Fimbulvetr?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyzo maa 18, 2012 2:21 pm

Hector. schreef:
Eliwood schreef:

En zoiets met ijs... hoe heette dat ook alweer?

Fimbulvetr?
Dat, ja!
Terug naar boven Ga naar beneden
Navarre

Navarre


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 33
Woonplaats : ...........

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyvr apr 13, 2012 7:48 am

Merric schreef:

Sure, sure. En wat dacht je van Fire? Thunder? Blizzard? Elfire? Bolganone? Thoron? Starlight?

Dan mis je alsnog Excalibur. *shrughs*
En hoe flik je het toch altijd boeken kapot te maken door alleen maar er iets uit op te lezen? Fehe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyvr apr 13, 2012 11:59 am

Eliwood schreef:
Je kent duidelijk veel meer magic dan wij...
..Maar.. Ik heb er 4 jaar voor geleerd. Jullie weten waarschijnlijk veel meer van non-magic wapens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyvr apr 13, 2012 12:02 pm

Onze wapens kunnen inderdaad van verschillende materialen gemaakt worden, of zelfs in verschillende vormen en groottes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyvr apr 13, 2012 12:10 pm

Navarre schreef:
Dan mis je alsnog Excalibur. *shrughs*
En hoe flik je het toch altijd boeken kapot te maken door alleen maar er iets uit op te lezen? Fehe.
Niet door te lezen.. Wind, regen, kou, hitte, het haastige opzoeken van spells tijdens een battle, laten vallen als je geraakt word of het als reflex gebruiken om dingen af te weren.. Zo'n boek heeft best veel te verduren, zeker in tijden van oorlog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyza apr 14, 2012 12:47 am

Merric schreef:
Navarre schreef:
Dan mis je alsnog Excalibur. *shrughs*
En hoe flik je het toch altijd boeken kapot te maken door alleen maar er iets uit op te lezen? Fehe.
Niet door te lezen.. Wind, regen, kou, hitte, het haastige opzoeken van spells tijdens een battle, laten vallen als je geraakt word of het als reflex gebruiken om dingen af te weren.. Zo'n boek heeft best veel te verduren, zeker in tijden van oorlog.
De vraag waarop ik al heel lang het antwoord wilde weten eindelijk beantwoord. Het klinkt heel logisch, nu je het zo zegt... Zijn er ook spells die je op een gegeven moment uit je hoofd weet, ook zonder boek?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyza apr 14, 2012 12:51 am

Roy. schreef:
Onze wapens kunnen inderdaad van verschillende materialen gemaakt worden, of zelfs in verschillende vormen en groottes.
Dat klopt, en ze hebben allemaal een bepaalde plaats waar ze het gevaarlijkst zijn. Dat kan zelfs tussen de zwaarden nog verschillen. Zo bestaan er zelfs, en ik verzin dit niet, rapier-achtige zwaarden maar met een bloemetje van ijzer op de punt, een 'floret' heet dat. Dat soort zwaarden zijn natuurlijk bedoeld voor oefengevechtjes (van beginners).
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyza apr 14, 2012 6:51 am

Eliwood schreef:
De vraag waarop ik al heel lang het antwoord wilde weten eindelijk beantwoord. Het klinkt heel logisch, nu je het zo zegt... Zijn er ook spells die je op een gegeven moment uit je hoofd weet, ook zonder boek?
Yeah. Het kan zonder. Maar het precies leren van spells kan lastig zijn, zeker als er heel veel verschillende zijn.
Veel Mages houden zoiezo het boek bij zich, zelfs als ze de spells zelf denken te kennen. Magic is risky. Een verkeerd woord, of fout in de uitspraak, en er kan van alles gebeuren waar je geen controle meer over hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyza apr 14, 2012 12:16 pm

Merric schreef:
Eliwood schreef:
De vraag waarop ik al heel lang het antwoord wilde weten eindelijk beantwoord. Het klinkt heel logisch, nu je het zo zegt... Zijn er ook spells die je op een gegeven moment uit je hoofd weet, ook zonder boek?
Yeah. Het kan zonder. Maar het precies leren van spells kan lastig zijn, zeker als er heel veel verschillende zijn.
Veel Mages houden zoiezo het boek bij zich, zelfs als ze de spells zelf denken te kennen. Magic is risky. Een verkeerd woord, of fout in de uitspraak, en er kan van alles gebeuren waar je geen controle meer over hebt.
Ah, ik snap het. Dankjewel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyza apr 14, 2012 12:19 pm

Eliwood schreef:

Ah, ik snap het. Dankjewel.
Geen probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyza apr 14, 2012 12:22 pm

Wat dat betreft is het enige gevaarlijke wapen de Devil Axe. Ik persoonlijk heb er niet zo veel problemen mee. Ik kan toch al niet zo goed met bijlen overweg. Of eigenlijk: helemaal niet. Dus ik zal ook nooit op het idee komen er gebruik van te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyza apr 14, 2012 12:25 pm

Eliwood schreef:
Wat dat betreft is het enige gevaarlijke wapen de Devil Axe. Ik persoonlijk heb er niet zo veel problemen mee. Ik kan toch al niet zo goed met bijlen overweg. Of eigenlijk: helemaal niet. Dus ik zal ook nooit op het idee komen er gebruik van te maken.
Devil Axe.. Was er niet ook een Devil Sword? Ik weet het niet zeker hoor, maar ik heb er volgensmij ooit van gehoord..
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyza apr 14, 2012 12:29 pm

Zou kunnen, ik heb er nog niet van gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyza apr 14, 2012 12:31 pm

Eliwood schreef:

Zo bestaan er zelfs, en ik verzin dit niet, rapier-achtige zwaarden maar met een bloemetje van ijzer op de punt, een 'floret' heet dat. Dat soort zwaarden zijn natuurlijk bedoeld voor oefengevechtjes (van beginners).

OOC: LOL, MIST'S FLORETE.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyza apr 14, 2012 12:32 pm

Merric schreef:

Devil Axe.. Was er niet ook een Devil Sword? Ik weet het niet zeker hoor, maar ik heb er volgensmij ooit van gehoord..

Devil Sword? Nooit van gehoord, gelukkig ook niet. Ik zou het niet willen gebruiken o_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyza apr 14, 2012 12:38 pm

http://fireemblem.wikia.com/wiki/Devil_Sword
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyza apr 14, 2012 12:48 pm

*wacht tot het laadt terwijl gedachtes iets zeggen als "Niet in Elibe"*
...



Gelukkig hebben we die niet in Elibe, phew.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyza apr 14, 2012 12:54 pm

Roy. schreef:
Eliwood schreef:

Zo bestaan er zelfs, en ik verzin dit niet, rapier-achtige zwaarden maar met een bloemetje van ijzer op de punt, een 'floret' heet dat. Dat soort zwaarden zijn natuurlijk bedoeld voor oefengevechtjes (van beginners).

OOC: LOL, MIST'S FLORETE.
OOC: ORLY? Halol xD Zal niet nuttig zijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyza apr 14, 2012 12:54 pm

Roy. schreef:
*wacht tot het laadt terwijl gedachtes iets zeggen als "Niet in Elibe"*
...



Gelukkig hebben we die niet in Elibe, phew.
Nee, ik dacht ook al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyza apr 14, 2012 12:55 pm

Roy. schreef:
*wacht tot het laadt terwijl gedachtes iets zeggen als "Niet in Elibe"*
...



Gelukkig hebben we die niet in Elibe, phew.
In de Archanea series word je er compleet mee gespamd in de shops enzo. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyza apr 14, 2012 1:32 pm

Irritand.. Gelukkig is het krijgen van een Devil Axe al een bijzonder moment voor ons..
Een bijzonder gehaat moment.
Tenzij we geld tekort komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Emptyza apr 14, 2012 1:35 pm

Roy. schreef:
Irritand.. Gelukkig is het krijgen van een Devil Axe al een bijzonder moment voor ons..
Een bijzonder gehaat moment.
Tenzij we geld tekort komen.
.. Maar je kan het toch verkopen, en dan van het geld een gewone Iron Axe nemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo dit is een enquete.   Hallo dit is een enquete. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hallo dit is een enquete.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hallo Leila ~
» Hallo voor Miniroy.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
fire emblem forum :: Fire emblem games :: Fire emblem Shadow dragon-
Ga naar: