fire emblem forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


het is een forum over het beste spel namelijk: fire emblem
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 OoC; Vage dagen zijn vaag ._.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 12:02 pm

VANDAAG WAS ZO VAAG. Afgelopen 3 uur alleen al.
Waarin;

- Ik blijkbaar gemotiveerd ben voor scheikunde
- Mijn moeder beloofde dat als ik een 8 haal voor dat proefwerk ik een megalekkere chocoreep krijg >:'D
- Mam en m'n zus me uitlegden wat de meest pijnlijke dood is
- Ik in de Emté een banga genoemd werd. o_o Da's...less leuk, tho. -_- DA'S AL DE TWEEDE KEER DAT IK TOT BANGA VERKLAARD WORD ;u; *sobsob*
- Mijn keuze van stroopwafelijs tot geweldig verklaard werd in combinatie met pannenkoeken <33
- Ik blijkbaar zogezegd kan uitrekenen hoeveel Joule aan energie er in fusillimacaroni zou zitten. o3o (Best droog, mam zoekt eeuwig op de verpakking naar de kooktijd, ik kijk 2 sec en zie het al...van een afstand ._.~ )
- En ik blijkbaar leerlingen op de hogeschool een lesje kan leren in scheikunde. LOL.
Enz enz.

En op school...

- Scheikunde x LeGo = ..wut.
- Dat "feestje" onder LeGo alleen een polonaise werd met een heel eng verkleedde scheikundeleraar.
- Diezelfde leraar zijn levensverhaal ging vertellen
- Hij dat deed met scheikundeproefjes
- Voor geen reden kwam in z'n levensverhaal "Aether" aan bod, en als je dat op de grond zou gooien en het in de fik zou zetten dat je dan zelf ook zou gaan verbranden omdat je tog niet weg kan komen ;D
- Ik alleen maar obsessive Double Rainbow Song zit te luisteren ipv Spaans te maken o3o
- Bij gym heel nutteloos hockeyen..hoe melig ik werd van het ongeldig scoren..geniaal xD


En well, yeah o3o.

OEH. *komt er net achter dat klas 2 en 3 beiden samen naar Bobbejaanland gaan voor schoolreis* OAHDFALDKJFAKLDJ YEEAAAAH<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 12:06 pm

Too epic @ schoolreis ^^

(never heard of 'banga')
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 12:07 pm

Bangalijsten = Lijsten waarop sletten staan, eens online gezet.
Oftewel banga is een scheldwoord.
Liep door de Emté en toen kwamen er twee gasten langslopen "HEY, DA'S EEN BANGA." "BANGA." ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilina

Lilina


Aantal berichten : 1134
Registratiedatum : 21-04-12
Woonplaats : Ostia

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 12:07 pm

Wait what? .-.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 12:08 pm

Ugh... ik weet echt niks van dat soort woorden (which I think is a good thing, actually).
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilina

Lilina


Aantal berichten : 1134
Registratiedatum : 21-04-12
Woonplaats : Ostia

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 12:10 pm

Is het ook, waarom staan twee random gastjes jou dat te noemen? .-. Tis een serieuze zaak...
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 12:14 pm

Weet ik veel, ze probeerden stoer te doen or so. Dunno.
Op FlyFF werd ik ook al eens voor banga uitgemaakt omdat ik me ging bemoeien met twee nederlanders xD En dat was nog wel een male char. Dus eigenlijk boeit het me niet zo megaerg or so -3-
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilina

Lilina


Aantal berichten : 1134
Registratiedatum : 21-04-12
Woonplaats : Ostia

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 12:56 pm

Dat soort gasten ken ik, dat soort mensen maakt het meestal niet uit wat het anderen doet, zeker met de dingen die gebeurd zijn in verband met die lijst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 12:57 pm

Well de eerste keer wat ik erover hoorde or so was ergens online denk ik, maar toen ik over de radio hoorden dat er ook mensen waren die erop stonden en dus aangifte gingen doen, gaf ik deze meiden wel groot gelijk. Die makers van die lijsten zoeken ook gewoon populariteit or so.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilina

Lilina


Aantal berichten : 1134
Registratiedatum : 21-04-12
Woonplaats : Ostia

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 12:59 pm

Niet alleen kleine gevallen, iemand heeft er zelfs zelfmoord door gepleegd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 1:00 pm

Yeah, ik zat er net naar te kijken *ging het eens googlen*. Maar dat mens had blijkbaar al problemen or so.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilina

Lilina


Aantal berichten : 1134
Registratiedatum : 21-04-12
Woonplaats : Ostia

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 1:01 pm

Maar dan alsnog, bij ons hadden jongens dat ook gedaan, die zijn toen voor een dag geschorst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 1:05 pm

Nee goh, het slaat ook nergens op. Ik zie de logica er niet echt van in ofzo..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilina

Lilina


Aantal berichten : 1134
Registratiedatum : 21-04-12
Woonplaats : Ostia

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 1:06 pm

Of jongens die illegaal vuurwerk op het schoolplein aan het afsteken waren, de politie kwam erbij .-.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 1:07 pm

Doet me denken aan m'n buurjongen, die gooide vuurwerk op de fiets.
Hadden Denise en ik ook eens last van ._.;
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 1:08 pm

( geez, random hoofdpijn doet pijn. )
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilina

Lilina


Aantal berichten : 1134
Registratiedatum : 21-04-12
Woonplaats : Ostia

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 1:09 pm

Ik had vandaag irritante kramp in m'n achterbeen .-.

Er gebeuren een heleboel..vreemde dingen bij mij op school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 1:11 pm

Sterre's ouders zijn al gehersenspoeld, ze zijn mega enthousiast over je hel. ~
En Sterre wordt dus pissig elke keer als we haar proberen duidelijk te maken dat die school alleen op propaganda en indoctrineren leeft...


Handig, ik heb gwn spontane koppijn ofzo die megaveel pijn doet (nee eeeecht)
En mn muziekleraar zou een religie aan schuldgevoelens aanpraatten moeten starten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilina

Lilina


Aantal berichten : 1134
Registratiedatum : 21-04-12
Woonplaats : Ostia

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 1:13 pm

THEY WHAT?!

-

Irri D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 1:15 pm

Yup, d'r ouders zijn helemaal geinterresseerd in je hel en ze lijkt er zelf ook superveel zin in te hebben ó_ó *sigh* als ze het er haat, moet ze niet bij mij komen zeuren.

--

Hijs er way te goed in ;u;. Zo van sorta depressief doen omdat "ik het nu net goed te pakken krijg en dan stop" -_- seriously... ik was egt in een depressie toen hij me vroeg "Ik hoorde een gerucht dat je gaat stoppen?"
Elke keer als ik dan het woord "gerucht" hoorde of langs het gebouwtje fietste kon ik wel zowat huilen na z'n schuldgevoelensaanpraatpreek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 1:28 pm

Was jij diegene die een hekel had aan het woord 'gerucht'?
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 1:30 pm

Ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 1:36 pm

En dit is waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 1:37 pm

Yup.
Ik leed echt aan een halve depressie daardoor die ik niet uitte ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilina

Lilina


Aantal berichten : 1134
Registratiedatum : 21-04-12
Woonplaats : Ostia

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Emptywo mei 09, 2012 1:39 pm

Ik heb ook best een hekel aan geruchten, maar om eerlijk te zijn laat ik pijn niet zien, ik ben met een bal in m'n gezicht geraakt, meerdere keren gestoken en geslagen en nog meer, dus emotioneel praat ik eigenlijk alleen maar met een paar mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
OoC; Vage dagen zijn vaag ._.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Blast :B /// De titel van dit topic moet tussen de 10 en 255 tekens lang zijn.De titel van dit topic moet tussen de 10 en 255 tekens lang zijn.De titel van dit topic moet tussen de 10 en 255 tekens lang zijn.
» de aliens zijn er
» Matthew zou geen magic user mogen zijn ;U; ~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
fire emblem forum :: Cafe :: Algemene topics-
Ga naar: