fire emblem forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


het is een forum over het beste spel namelijk: fire emblem
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Groeten uit Italië

Ga naar beneden 
+2
Merric
Tactican
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Tactican

Tactican


Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Lycian League

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptywo mei 02, 2012 8:05 am

Omg, er zit een mus inder m'n been.
Ohwat? Yaaaa, eindelijk ben ik weer in de haven van Lazise, aka: WiFi City! Okk. m'n pols doet nu al pijn. *switcht polsband van armen*
Okk. Ik zit dus op een stenen bankje bij een Haven naast een kerk. Yoohoo.
Luckily dat er niemand on is rite nao, ik ga tog niet alle berichten checken, na dit lulverhaal kom ik lekker op msn.
Sooo, m'n actual idee was nu als een nieuwslezer over te komen. Komt zo wel.
Vandaag, eindelijk weer heerlijk weer. Graadje of 29, ruines van een Romeinse Villa bezoeken met een ijsje toe [mango en bosvruchten] in Sirmione.
Één van de ijskraampjes daar heette "Break's Candy", btw, daar heb ik fotobewijs van =P
EWW. Ik word aangestaard door dikke mensen.
...En toen liep iemand langs met een ijsmachine.
Okay, dat is dus vandaag, eh?
Nou, deze week heb ik veel 'nuttige' dingen gedaan: Muziek luisteren, veel te veel tekenen, veel te veel fotoos gemaakt, beltegoed verspild [van de 12 euro nog err, 7 over? xd Best veel gebruikt hoor] Ennnee... Tzalwel. Qua tekenen, heb ik zelfs een boerderij collab met mam gemaakt.

Also, het moet gewoon gezegd worden, 20 minuten slapen is horrid. Oftewel, 40 uur leven op 20 min slaap is terror. Zzzzz xd Ik slaap nog steeds niet goed xd [komt miss door dat LICHT dat onder de gordijnen doorkomt.]
Hup, komt weer een mus langsgehuppeld. En nu gaan een stel nederlandertjes op een boot. En geloof me, heel italie is atm gespamd door Nederlanders.

Naja, FE forum eh?
Leuk, FE OST.
Beklim je een sneeuwberg [Monte Baldo], dan is de intro van t RD titelscherm heel mooi.
En voor een burght/kasteel, is Tibarn's theme WAANZINNIG. -kon wel huilen-. Daarentegen was Hector's theme zo unfiting dat ik m verwarde met Eli's theme.
Err, wat nog meer gedaan, FE styled dan...
Ohyea. Volgens m'n broer z'n shampoo is Haar ongezond. Op de shampoofles staat "Haar dat snel vet wordt".
Komt weer een mus langshuppelen.
Errr.... Nu verder FE style. -OOPS, POST VOL. :C
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptywo mei 02, 2012 8:12 am

OMG, BREAKS CANDY. xDD DAT IS. ZO. AWESOME. o3o CUZ
BREAK IS HALF ADDICTED TO CANDY XD

En en en. Tibarns theme IS gewoon awesome. <3 One of tha best RD tracks anyway. C:

{LOL. Haar dat snel vet word xD Poor Haar..
Net zoals ik gister bij de kapper zat, hadden ze een kastje met "producten voor Haarverzorging" en ik schoot spontaan helemaal in de lach ofc xD En die dude echtzo; ._. Riiite... *vat niet wat er nou zo grappig aan is*}
Terug naar boven Ga naar beneden
Tactican

Tactican


Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Lycian League

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptywo mei 02, 2012 8:13 am

[Blijkbaar was de post te lang om af te typen, volgens m'n DSi]
Yaay, krijg de groetjes van IEMAND. {Nee, niet Bapke}.

*Zet nieuwslezerstem op*
- Italiaanse alcohol is best te doen. Getest door mij en Marth
- Roy en ooronsteking gaat niet samen
- Hector wilt naar Lido di Ostia [= kust van Ostia]
- Navarre vindt het boek waar veel te veel 'pathetic' in staat 'pathetic' [The Wish List, Eoin Colfer]

Okk,dat werkt niet e.e
*hoest spontaan halfdood*

OHJA HOU ALLEMAAL EEN MINUUT STILTE :C
Een kwartiertje voor we dus vrijdag vertrokken bleek ons konijn Coco dood te zijn ;u;. The poor thing.

Err, back to nu.Vandaag heb ik d beste Engrish-sprekende bar ontdekt.
"Toilette riserved for costumers of the bar." Like wtf xD 'riserved'? 'costumers'? =P die menukaart was net zo weird.

Ok ok, ik stopal met ranten en kom wel op msn ofzewh. =U Kheb maar tot half 6 asngezien naar de camping lopen een halfuurtje duurt. xD[justify]
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptydo mei 03, 2012 1:55 am

*heeft nu alles pas gelezen*
(20... minuten?! Ik slaap dagelijks een uur of 7,8...)
Yay voor Nederlanders overal xD
Ahja, ik heb mijn HAAR gisteren laten knippen (en nu zie ik er heel anders uit... prepare yourself!)

*gasp*
Heeft U alcohol gedronken?

En over Coco... *zwijgt een tijdje*

----------------

Overigens, ik heb nog steeds niet ontbeten ._.
Beter ga ik dat even doen... voor 10 uur...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tactican

Tactican


Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Lycian League

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptyvr mei 04, 2012 9:02 am

@Eli-sama
Yep, 20 minuten. En dan te bedenken dat ik om 1 uur al pissig werd dat ik niet kon staren. Also,, het is deprimerend als je nergens in de lucht Orion kan vinden.

JIJ EN JE HAAR KNIPPEN. *valt om door de shock*

En yup. Er is hier zo'n alcoholisch drankje dat m'n vader blijft bestellen terwijl hij het niet lekker vindt. "Omdat volgens Ben alle Italianen het hier drinken."
En daarin ligt dan ene sinaasapel die ik steeds opnom o3o. En de ijsblokjes neem ik ook te grazen.

R.I.P Coco ;C

Ik ben een slechte Lowen, deze week like 3x niet geluncht xd vandaag ook niet, om 3 uur even twee ontbijtkoeken naar binnen gewerkt =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Tactican

Tactican


Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Lycian League

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptyvr mei 04, 2012 9:09 am

Ik was van plan een verhaal te houden over Verona, maar first things first:
FUCK.
M'N IJSJE IS OP.
Dat heerlijke chocoladeijsje en tropical fruits...
Volgensmij heb ik een record aan Italians ijs in een paar dagen opeten dat ik niet zomaar ga verbreken. 6 ofzo. Trolo.
En spontaan wordt het koud hier in de Haven van Lazise. [Waar ik een foto van op dA zal gooien]
En dan over koud gesproken..
Ooit in een zwembad vol ijsklontjes gesprongen? Ongeveer zo koud voelde het Gardameer dus. En nee, wees niet alsm'n broer die in het Sirmionese museum rond een Romeinse Villa heeft ontdekt dat het hier ooit en gletsjer was - dat was 10.000 jaar terug ja? Dan hoeft ht niet nu nog freezing te zijn =P
Nah, Dat was dus al ijskoud. Moet je nog even douchen. CAMPINGDOUCHES. Het ene moment een plastic sauna, het andere moment hangen er ijspegels in je haar - die temperatuur is onmogelijk goed te krijgen. *sigh* ZO. ANNOYING.
En dan nu het Veronaverhaal..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tactican

Tactican


Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Lycian League

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptyvr mei 04, 2012 9:21 am

Verona, Verona. Stad van Romeo&Juliet en de Romeinse oudheid valt te zien - HUHWAT.
Er was echt maar 1 kerk die niet onder restauratie stond, hoor!
Bij de Arena liepen daarentegen twee gastjes verkleed als Romeinen. Geniaal om mee op de foto te gaan.
Also, er waren ook levende standbeelden. Ze zagen er zo failerig uit dat van ons 4, ik de enige was die wist dat het "Levende Standbeelden" waren en niet Egyptische afvalbakken. [Yup, zwarte doek om ze heen en een Toetanchamon-masker op.]
En Romeo&Guilietta? Well, van Romeo was niets te bekennen maar Juliet's balkon werd VEREERD. - not.
Het standbeld van haar dat ernaast stond wel. En dat standbeeld? "Raak dr rechtertiet aan en je hebt geluk in je liefdesleven" Heel veel mensen hebben dat obviously gedaan, dr tiet was goudglimmend in tegenstelling tot de rest van het beeld.
En verderop in Verona was een regelbord wat me wel aan het lachen maakte. Nog geen kilometer verderop zag ik al twee meiden de laatste regel verbreken, hun BH was zeeeeeeer obvious te zien. [Een shirt hadden ze er niet eens overheen aan =P]
Also, alle politieke partijen waren druk bezig met stemmen te krijgen.
KREEG BIJNA EEN FOLDER VAN EEN COMMUNISTISCHE PARTIJ IN M'N HANDEN GEDRUKT. *kruipt depressief weg in een hoekje met dr Percy Jackson boek*


... En toen wist ik niets meer te zeuren. Ben zo op msn =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptyvr mei 04, 2012 9:43 am

Ja... ik moet er zelf ook nog aan wennen... het is zo kort nu. <over m'n haar

Ik heb m'n lunch en ontbijt nog niet overgeslagen... ook al stel ik het dagelijks wel een paar uur uit...

Ohja, zondag ga ik ook weer lekker zwemmen, maar dan in een zwembad van 23 graden, haha.

Ooh... Italiaans ijs... is... zo... lekker *drool*

(stelletje perverts xD iemands -ook al is het een beeld- tiet aanraken om geluk in je liefdesleven te krijgen...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptydo mei 10, 2012 12:02 pm

Groeten uit Italië 576706_350069458390402_100001620515496_957774_598758478_n

Krijg nou wat, mam heeft nog zelfs een foto gemaakt van dat originele eten; Pasta en friet op één bord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptydo mei 10, 2012 12:05 pm

Groeten uit Italië 383397_349911298406218_100001620515496_956928_743276715_n


Hóóg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptyza mei 12, 2012 12:28 pm

Roy. schreef:
Groeten uit Italië 576706_350069458390402_100001620515496_957774_598758478_n

Krijg nou wat, mam heeft nog zelfs een foto gemaakt van dat originele eten; Pasta en friet op één bord.
Lekkurrrrr
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptyza mei 12, 2012 12:28 pm

Roy. schreef:
Groeten uit Italië 383397_349911298406218_100001620515496_956928_743276715_n


Hóóg.
Wow, ja O_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptyma mei 14, 2012 8:19 am

Eliwood schreef:
Roy. schreef:
[Dergelijke foto hier o3o]
Krijg nou wat, mam heeft nog zelfs een foto gemaakt van dat originele eten; Pasta en friet op één bord.
Lekkurrrrr

Inderdaad heel lekker. u3u ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptyma mei 14, 2012 10:11 am

Urgh... ik heb honger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptydi mei 15, 2012 8:06 am

*geeft een stukje chocola*
.. ohwacht, er zit hazelnoot in .-.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptydi mei 15, 2012 8:14 am

...
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptydi mei 15, 2012 9:02 am

SORRY 8C
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptydi mei 15, 2012 12:44 pm

...
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptywo mei 16, 2012 7:52 am

Sorry =(
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptyzo mei 20, 2012 8:21 am

...Never mind, eet het zelf maar op dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptyma mei 21, 2012 8:26 am

Sorrysorrysorry. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptyma mei 21, 2012 10:11 am

Hé, ik ben niet beledigd ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptywo mei 23, 2012 7:49 am

Stiekem wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptywo mei 23, 2012 8:54 am

*sigh*
Het valt mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Emptywo mei 23, 2012 11:41 am

Zeer zeker?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Groeten uit Italië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Italië   Groeten uit Italië Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Groeten uit Italië
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
fire emblem forum :: Cafe :: Algemene topics-
Ga naar: