fire emblem forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


het is een forum over het beste spel namelijk: fire emblem
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 OoC; Vakantie ~ n_n

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vakantie ~ n_n   OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Emptyvr apr 27, 2012 12:19 pm

Naw, het is niet alsof het helemaal dood zou vallen. Maar wel wat meer. Dat is voor Lilina en Eli hier hetzelfde, zonder hun zou het ook sneller doodvallen. xD That's just the way it works.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vakantie ~ n_n   OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Emptyvr apr 27, 2012 12:20 pm

True, true, tegen jezelf spammen is ook zo no-liferig.
Soms dan.
:3 Aangezien ik het ook
soms doe ._.
Maar ik ben gewoon een nolifer :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vakantie ~ n_n   OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Emptyvr apr 27, 2012 12:23 pm

xD Same here. ~
NOLIFER HIGH FIVE. 8D

{..Never zo erg als die dude op Hyves die 'rpg-verkering' met zichzelf nam tho o_ó. Dat was een gast en die had 2 account waarvan 1 female en 1 male, en die had zichzelf als girlfriend genomen. xD Well, soz, maar dan sla je echt door, hur.. }
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vakantie ~ n_n   OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Emptyvr apr 27, 2012 12:24 pm

* Super Epic NoLife High Five* Life -> Five? MAN, HET RIJMT. NOG NOLIFERIGER <3

(............ no comment )
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vakantie ~ n_n   OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Emptyza apr 28, 2012 2:01 am

We zitten ook maar met een paar mensen op dit forum die best wel wat accounts per persoon hebben. 1 persoon weg is ongeveer 2/3/4 personages weg.

(en tegen jezelf spammen is niet zo leuk... dan is het geen verrassing meer wat de reactie wordt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vakantie ~ n_n   OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Emptyza apr 28, 2012 4:02 am

7 voor mij.. Lalz. Ik heb echt teveel accounts.

{Niet echt idd. Maar het is wel leuk als je 2 opposite personalities tegen elkaar laat ranten. Goed voor in-character practice, en, door het verschil in character is het net alsof het wel 2 verschillende mensen zijn . xd Zolang je maar goed in role blijft.}
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vakantie ~ n_n   OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Emptyza apr 28, 2012 1:03 pm

(Ahja, maar dan nog is de reactie geen grote verrassing...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vakantie ~ n_n   OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Emptyzo apr 29, 2012 11:52 am

{..Yeah, I guess that's true. xd En het is zoiezo altijd wel lonely als er niemand anders is.}
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vakantie ~ n_n   OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Emptyma apr 30, 2012 11:37 am

*herinnert zich spontaan de digidier meespeelverhalen (aka RPG voor beginners van een jaar of 9) waar bijna iedereen personages had die 'de beste waren' en die dan alleen maar 'relaties' met personages van zichzelf hadden... uiteraard vielen die twee personages onder hetzelfde account*
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vakantie ~ n_n   OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Emptyma apr 30, 2012 12:34 pm

Yeah, zoiets hadden ze op Neo ook onder "Petchat", tho dat was opzich nog wel redelijk advanced. xd Toen had een van mijn vriendinnen nog een hele "familie en vrienden"-complete relatives op ÉÉN account gedropt. Aka, in normaal Nederlands {damnit, waarom kan ik geen goede zinnen maken xD}, diegene had iets van 20 beesten aangemaakt en ze alleen maar relatives van elkaar gemaakt. Voor de rest kende ze helemaal niemand. XD That must've been boring.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vakantie ~ n_n   OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Emptyma apr 30, 2012 2:36 pm

Yeah, dan denk ik: wat... doe... jij...

En persoonlijk vind ik dan nog wel dat via internet contact maken makkelijker gaat dan daarbuiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vakantie ~ n_n   OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Emptydi mei 01, 2012 5:49 am

Yeah, klopt ook. Als ik een vreemde in Real tegenkom, dan heb ik zoiets van "._. Uhbai" en loop weer weg. Als ik een vreemde op Internet tegenkom, dan probeer ik nog wel sociaal te doen fzo xD En op Internet is het ook makkelijker mensen te vinden met dezelfde interesses 'nd such. Ookal wonen die dan vaak ergens in Canada ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vakantie ~ n_n   OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Emptydi mei 01, 2012 12:41 pm

Yeah, so true...
Terug naar boven Ga naar beneden
Navarre

Navarre


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 33
Woonplaats : ...........

OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vakantie ~ n_n   OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Emptyzo jul 22, 2012 2:20 pm

Of niet eh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vakantie ~ n_n   OoC; Vakantie ~ n_n - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
OoC; Vakantie ~ n_n
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eli's/Denises vakantie in België

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
fire emblem forum :: Cafe :: Algemene topics-
Ga naar: