fire emblem forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


het is een forum over het beste spel namelijk: fire emblem
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ik ga eten. Want ik heb honger.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Ik ga eten. Want ik heb honger. Empty
BerichtOnderwerp: Ik ga eten. Want ik heb honger.   Ik ga eten. Want ik heb honger. Emptywo maa 21, 2012 11:51 am

En daar maak ik een topic voor omdat ik Merric ben.
~ Cya !
Terug naar boven Ga naar beneden
Serra.

Serra.


Aantal berichten : 680
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 27

Ik ga eten. Want ik heb honger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga eten. Want ik heb honger.   Ik ga eten. Want ik heb honger. Emptywo maa 21, 2012 12:02 pm

Ik heb al genoeg gegeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tactican

Tactican


Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Lycian League

Ik ga eten. Want ik heb honger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga eten. Want ik heb honger.   Ik ga eten. Want ik heb honger. Emptywo maa 21, 2012 12:03 pm

Ik werd vandaag zo misselijk omdat ik na 11 uur niets meer gegeten had, dat ik eigenlijk door te eten ook weer misselijk werd. :l
Gelukkig ben ik gekapt idiote geluiden uit te kramen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serra.

Serra.


Aantal berichten : 680
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 27

Ik ga eten. Want ik heb honger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga eten. Want ik heb honger.   Ik ga eten. Want ik heb honger. Emptywo maa 21, 2012 12:05 pm

Gelukkig. Idiote geluiden zijn zo idioot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tactican

Tactican


Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Lycian League

Ik ga eten. Want ik heb honger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga eten. Want ik heb honger.   Ik ga eten. Want ik heb honger. Emptywo maa 21, 2012 12:24 pm

Yeah, idd. Het waren allemaal geluiden als "guh" en "kah.." en dan gegrom terwijl ik half instortte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serra.

Serra.


Aantal berichten : 680
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 27

Ik ga eten. Want ik heb honger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga eten. Want ik heb honger.   Ik ga eten. Want ik heb honger. Emptywo maa 21, 2012 12:25 pm

...eng
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Ik ga eten. Want ik heb honger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga eten. Want ik heb honger.   Ik ga eten. Want ik heb honger. Emptywo maa 21, 2012 12:27 pm

Tactican schreef:
Yeah, idd. Het waren allemaal geluiden als "guh" en "kah.." en dan gegrom terwijl ik half instortte.
..Ouch. Dat klinkt niet goed as such.

Ik ben vandaag ook drie keer ingezakt, maar dat was omdat ik mijn benen overspannen had sinds vanochtend, met een veel te zware tas liep omdat ik mijn kluissleutel vergeten was, +het na-effect van Shuttlerun. = Boem.
Een van die keren was op een trap. How clever.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tactican

Tactican


Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Lycian League

Ik ga eten. Want ik heb honger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga eten. Want ik heb honger.   Ik ga eten. Want ik heb honger. Emptywo maa 21, 2012 12:29 pm

Merric schreef:
Tactican schreef:
Yeah, idd. Het waren allemaal geluiden als "guh" en "kah.." en dan gegrom terwijl ik half instortte.
..Ouch. Dat klinkt niet goed as such.

Ik ben vandaag ook drie keer ingezakt, maar dat was omdat ik mijn benen overspannen had sinds vanochtend, met een veel te zware tas liep omdat ik mijn kluissleutel vergeten was, +het na-effect van Shuttlerun. = Boem.

Ah, da's ook niet handig. xd
Ik had juist heel veel stilgezeten, like, ongeveer 6 uur in de auto ofzo. En dan amper gegeten.. xd.

Nah, anyways.. Je moet jezelf ook niet teveel inspannen dan , en ruimte vragen in kluisjes van vrienden. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Ik ga eten. Want ik heb honger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga eten. Want ik heb honger.   Ik ga eten. Want ik heb honger. Emptywo maa 21, 2012 12:39 pm

Tactican schreef:

Ah, da's ook niet handig. xd
Ik had juist heel veel stilgezeten, like, ongeveer 6 uur in de auto ofzo. En dan amper gegeten.. xd.

Nah, anyways.. Je moet jezelf ook niet teveel inspannen dan , en ruimte vragen in kluisjes van vrienden. xd
Die hadden allemaal andere lesuren, lol. Dat ging heel onhandig. {As for inspanning, als dat teveel word merk ik het vanzelf wel. c: Don't worry.}

Hmm.. xd Misschien had je wat snacks voor tussendoor moeten meenemen fzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tactican

Tactican


Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Lycian League

Ik ga eten. Want ik heb honger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga eten. Want ik heb honger.   Ik ga eten. Want ik heb honger. Emptywo maa 21, 2012 12:41 pm

Merric schreef:

Die hadden allemaal andere lesuren, lol. Dat ging heel onhandig. {As for inspanning, als dat teveel word merk ik het vanzelf wel. c: Don't worry.}

Hmm.. xd Misschien had je wat snacks voor tussendoor moeten meenemen fzo.

Ah, da's idd niet handig. xd Doe je dan niet per pauze boeken inwisselen? :B
{ M'kay.. Just, ga niet tever, plox.. :C }

Yeah, ik had eigenlijk meer dorst at first, cuz friet en een whopper is best vullend xD
En toen dus een mega thee ding bij de Starbucks. Maar daarna kreeg ik dus nogal honger, vooral half 4 in de auto Dx vreselijk.
Had gelukkig wel de hele tijd kauwgom om op te knauwen, anders was ik egt zoooo veel erger misselijk geworden. {stomme wagenziekte.}
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Ik ga eten. Want ik heb honger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga eten. Want ik heb honger.   Ik ga eten. Want ik heb honger. Emptywo maa 21, 2012 12:47 pm

Tactican schreef:

Ah, da's idd niet handig. xd Doe je dan niet per pauze boeken inwisselen? :B
{ M'kay.. Just, ga niet tever, plox.. :C }

Yeah, ik had eigenlijk meer dorst at first, cuz friet en een whopper is best vullend xD
En toen dus een mega thee ding bij de Starbucks. Maar daarna kreeg ik dus nogal honger, vooral half 4 in de auto Dx vreselijk.
Had gelukkig wel de hele tijd kauwgom om op te knauwen, anders was ik egt zoooo veel erger misselijk geworden. {stomme wagenziekte.}
Jawel, maar ik had óók geen rooster, dus ik had geen idee wat ik wanneer nodig had. xD En mijn connecties in de klas zijn.. -132427394298374203.
{It's fine. Zolang ik gezond blijf eten en such bestaat er niet eens een tever. :3 (of ik moet het wel HEEL erg overdrijven.)}

Ah. xd Yeah, dat is lullig idd..
{Ik zou juist misselijker worden van kauwgom nommen op een lege maag.. .3.}
Daar bestaat zo'n soort polsding voor. Ofzo. Ze zeggen dat het werkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tactican

Tactican


Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Lycian League

Ik ga eten. Want ik heb honger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga eten. Want ik heb honger.   Ik ga eten. Want ik heb honger. Emptywo maa 21, 2012 2:46 pm


xD Ah, nee bij mij werkt kauwgom nommen goed tegen miselijkheid.

Polsding? Uh, ik heb sowieso altijd wel een polsband om, maar dat is meer om te voorkomen dat ik last van m'n pols krijg {wat ik nogal veel krijg..}
Maar ik mag bv geen wagenziekte tabletjes meer van ze door "slechte herinneringen"..enn het feit dat ze niet eens geloven dat ik er nog steeds last van heb. *grumblegrumble*
Terug naar boven Ga naar beneden
Navarre

Navarre


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 33
Woonplaats : ...........

Ik ga eten. Want ik heb honger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga eten. Want ik heb honger.   Ik ga eten. Want ik heb honger. Emptyzo jul 22, 2012 1:27 pm

Failer. Again.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik ga eten. Want ik heb honger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga eten. Want ik heb honger.   Ik ga eten. Want ik heb honger. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ga eten. Want ik heb honger.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik heb honger

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
fire emblem forum :: Cafe :: Algemene topics-
Ga naar: