fire emblem forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


het is een forum over het beste spel namelijk: fire emblem
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kiriban caught

Ga naar beneden 
+2
Hector.
Eliwood
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
MarthLowell

MarthLowell


Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Aritia / Altea

Kiriban caught - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiriban caught   Kiriban caught - Pagina 2 Emptyvr maa 30, 2012 12:23 pm

Eliwood schreef:
OOC: Eh, wut? De mijne of de jouwe? Ohja, lol, hoe ging bij jou het 'sparren' bij badminton? xD

OOC: M'n .... ik sta tegen je te praten TIK goedgeslagen reflexen o_o
Nou het sparren ging at first dus helemaal relaxt omdat ik het dus de hele tijd simpel sloeg omdat dat kleutertje niet beter kon dus noemde ik het maar sparren :3
Tegen Eva/Leila daarentegen... Phew -w-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fuckyeahmarth.tumblr.com/
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Kiriban caught - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiriban caught   Kiriban caught - Pagina 2 Emptyza maa 31, 2012 12:53 am

OOC: Ik had het nog behoorlijk lastig tegen van die mensjes die steeds over me heen sloegen of zaten te smashen (behalve 'Serra de derde' op het laatst, dan), gelukkig heb ik het toch nog voor elkaar gekregen alles te winnen, maar het was niet makkelijk x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tactican

Tactican


Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Lycian League

Kiriban caught - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiriban caught   Kiriban caught - Pagina 2 Emptyza maa 31, 2012 2:18 am

Eliwood schreef:
OOC: Ik had het nog behoorlijk lastig tegen van die mensjes die steeds over me heen sloegen of zaten te smashen (behalve 'Serra de derde' op het laatst, dan), gelukkig heb ik het toch nog voor elkaar gekregen alles te winnen, maar het was niet makkelijk x3

OOC <- ookal is heel dit gesprek dat al. : Argh, Serra de Derde is ook heel nutteloos ;X Naja dat sparren, dat mensje vatte de puntentelling ook niet dus ik liet dr maar. xD Dunno hoeveel ik won, m'n hysteriapunt lag either bij het feit dat ik almost tegen King Eggplant moest -___- en ondertussen hield ik m'n aandacht ook nogal op droge gesprekken voeren.Y'know, y'know..
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Kiriban caught - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiriban caught   Kiriban caught - Pagina 2 Emptyza maa 31, 2012 7:11 am

Tactican schreef:
Eliwood schreef:
OOC: Ik had het nog behoorlijk lastig tegen van die mensjes die steeds over me heen sloegen of zaten te smashen (behalve 'Serra de derde' op het laatst, dan), gelukkig heb ik het toch nog voor elkaar gekregen alles te winnen, maar het was niet makkelijk x3

OOC <- ookal is heel dit gesprek dat al. : Argh, Serra de Derde is ook heel nutteloos ;X Naja dat sparren, dat mensje vatte de puntentelling ook niet dus ik liet dr maar. xD Dunno hoeveel ik won, m'n hysteriapunt lag either bij het feit dat ik almost tegen King Eggplant moest -___- en ondertussen hield ik m'n aandacht ook nogal op droge gesprekken voeren.Y'know, y'know..
OOC: AWWWWW, arme jij D:
Heb je een knuffel nodig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tactican

Tactican


Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Lycian League

Kiriban caught - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiriban caught   Kiriban caught - Pagina 2 Emptyzo apr 01, 2012 8:09 am

Luckily hoefde ik NET NIET TEGEN HEM. *relieved sigh* Maar yay, huggies zijn epic owo
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Kiriban caught - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiriban caught   Kiriban caught - Pagina 2 Emptydi apr 03, 2012 1:27 pm

De manier waarop hij slaat: *mep* *hij mist* *hij mept dat ding voor het op de grond komt OOK NOG NAAR ACHTEREN*

De manier waarop ik de dag door kom: *melk* *hugs* *chocolade* *perzik ice-tea* *koekjes* *dagelijkse dosis randomheid en nutteloze grapjes die maar een paar mensen begrijpen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Navarre

Navarre


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 33
Woonplaats : ...........

Kiriban caught - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiriban caught   Kiriban caught - Pagina 2 Emptyzo jul 22, 2012 1:39 pm

Die gast faalt in het leven en meer.

Oh en jij ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kiriban caught - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiriban caught   Kiriban caught - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kiriban caught
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» "Tussenstand"
» Heeheehee.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
fire emblem forum :: Cafe :: Algemene topics-
Ga naar: