fire emblem forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


het is een forum over het beste spel namelijk: fire emblem
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 OoC; Vage dagen zijn vaag ._.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Emptywo mei 09, 2012 1:42 pm

Well, aangevallen worden met een "gerucht over jou" is zo annoying. En hij was nog waar ook, ook best..irri or so.
Maar sowieso, ik ben eigenlijk via internet echt soms heel open and so, maar daily loop ik echt, op school, rond met gevoelens dat ik gewoon wel kan janken of iemand echt in elkaar wil slaan.. Worst part, this is mostly about people calling themselves "friends"
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Emptywo mei 09, 2012 1:48 pm

Maar dat zijn eigenlijk Sterre en Suzanne over het algemeen, don't worry..
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Emptywo mei 09, 2012 1:49 pm

(...wat is er nou mis met Suzanne? Geen zorgen, je hoeft geen antwoord te geven, maar dat vraag ik me gewoon af.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Emptywo mei 09, 2012 1:50 pm

Nou je hoort me altijd zeuren over spullen vergeten enzo? Well, dat is nog niet eens m'n grootste probleem...
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Emptywo mei 09, 2012 1:57 pm

Jullie hebben toch niet echt ruzie, hè? D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Emptywo mei 09, 2012 1:59 pm

Ruzie? Nah, daar zou ik me niet al eternal depressed over voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Emptywo mei 09, 2012 2:01 pm

...maareh, ik ga nu slapen. Tot morgen dan maar.
(en, na dit gesprek heb ik zin je een knuffel te geven... je moet niet depressed zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Emptywo mei 09, 2012 2:22 pm

Mkay.. Ik val er ook maar random in, so sorry daarvoor I guess, maar als de zorgen van anderen je zo depressief laten voelen.. Is het dan niet beter om {hoe ego dat ook klinkt} ze hun eigen problemen maar op te laten lossen? ._. Like.. Caring zijn over vrienden is goed, maar het moet niet tot depressies overslaan ofzo {als ik het gesprek goed opgevat heb. Ik weet half niet waar het over ging, maar dit was wat ik eruit op maakte >u<}
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Emptywo mei 09, 2012 2:24 pm

Well, dat is soms wel het geval ja, maar y'know, je weet dat we af en toe wel eens een bepaald soort gesprek hebben gehad over vrienden, not? Ik kan er de laatste tijd echt niet meer tegen dat ik nog bijna zou gaan huilen als ik voor die personen sta.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Emptywo mei 09, 2012 2:27 pm

Aw.. Maar wat is er dan precies dat je je zo laat voelen? Like, de vraag klinkt misschien supervaag omdat je net al uitgelegd hebt dat ze zoveel problemen hebben en alles, maar ik bedoel.. Well, er moet een reden achter zitten dat je dan bijna moet huilen, right? D: Als je weet waar dat aan ligt.. Dan kan je het ook oplossen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Emptywo mei 09, 2012 2:30 pm

Friends stealing friends. That.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Emptywo mei 09, 2012 2:34 pm

Oh... ..Yeah, dat is niet fijn idd.. Maar truth is, je kan niets doen om het tegen te houden.. It happens.
Bij mij gebeurt het elk jaar. Ik heb geen enkele vriend die ik langer dan 3 jaar ken omdat ik ze daarna altijd weer verlies. Maar de manier waarop ik ermee omga, is het gewoon maar accepteren zoals het is. Dat is eerst lastig, maar uiteindelijk wel de oplossing die.. min of meer het beste werkt..
Je kan ook altijd nog proberen gewoon eerlijk te zijn. Als je denkt dat vrienden andere vrienden van je wegstelen, vertel het ze. Als ze echte vrienden zijn after all dan doen ze daar dan iets aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Emptywo mei 09, 2012 2:37 pm

Elke keer dat Suzanne roept "Door Anika heb ik vrienden!"
is er geen een keer geweest dat ik niet dacht "Door jou verlies ik mijn vrienden."
Just, sinds vorig jaar al or so... Ik kan er gewoon niet tegen als ... ...
Urgh. Can't tell.

Ik ga slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Emptywo mei 09, 2012 2:38 pm

..Maar weet ze dat zelf dan wel?

Mkay.. G'night. ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Navarre

Navarre


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 33
Woonplaats : ...........

OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Emptyzo jul 22, 2012 2:22 pm

Faal. Waarom zou je iemand een goede nacht wensen, like alsof je dan iets uitvoert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OoC; Vage dagen zijn vaag ._.   OoC; Vage dagen zijn vaag ._. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
OoC; Vage dagen zijn vaag ._.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Blast :B /// De titel van dit topic moet tussen de 10 en 255 tekens lang zijn.De titel van dit topic moet tussen de 10 en 255 tekens lang zijn.De titel van dit topic moet tussen de 10 en 255 tekens lang zijn.
» de aliens zijn er
» Matthew zou geen magic user mogen zijn ;U; ~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
fire emblem forum :: Cafe :: Algemene topics-
Ga naar: