fire emblem forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


het is een forum over het beste spel namelijk: fire emblem
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Tactican

Tactican


Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Lycian League

[OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Empty
BerichtOnderwerp: [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o   [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Emptyza maa 31, 2012 2:14 am

Ik heb seriously gewoon zin het hier te spammen. owo

PART 1
Kaay. At first droomde ik in m'n droom [INCEPTION, FUUU.] dat ik met allemaal FE gastjes in een of andere dimensie zat or so .__. En dat was weird.
Vervolgens gebeurde het met enkele van deze mensjes en wat..RL mensjes.
En je wilt niet weten hoe het is om met Nailah, Rafiel en Denise opgepropt te zitten onder een stukje deken or so .___.; En Rolf helemaal in paniek aan de andere kant van de kamer, awww. xD
T was in ene garage ofzo maar opeens in een Dark Dimensie or so xD
Uiteindelijk was ik nog eens hysterisch bezig internet verbinding te krijgen met m'n DSi, die ik for some unknown kind of reason toch bij me had, was even gelukt maar daarna niet meer o_o
Now for the sake of weirdness, de connectie naar de normale wereld was een draad die door je navel liep.
En finalleh was ik dus op Fixi afgestapt half aan het janken dat ik dat OOK AL HAD GEDROOMD/VOORSPELD dat het zou gebeuren XD Like wtf.

PART 2 "Missie Paardenbloem." {FE-relatedheid komt later, tssktsskk be patient.}
Okk nou deze was zelfs nog raarder ._.;
Was dus sorta op school ofzo, en er was een of andere festival soon.
Alleen als ik naar beneden ging om iets te halen voor ene engels docente volgensmij <- yea, docentE...)
toen stond Kabouter daar zo in de weg om te zeuren dat ik niet langs te technieklokalen mocht. FFFFFFFUU.
Dus toen was er opeens in plaats van het wiskundelokaalofdoom een deur naar een soort schooltuin met een droge glijbaan die ik omhoog ging rennen, stonden een stel mensjes van Badminton me zo heel dom aan te staren ._. { Yeah. Koen, Benjamin.. *aait Matthew* je keek echt geniaal.. xD}
En toen was ik uiteindelijk na een kort gesprek daar weggerend , VIA DE GLIJBAAN MOWHAHAHA
stond m'n tekendocent in de aula, probeerde hij like 7 megagrote muziekstandaarts te sjouwen, ging ik maar helpen, liepen we richting de technieklokalen die OPEENS MEGAGROTE GYMZALEN WAREN. *shot*
en ondertussen zat hij te praten over dat hij wilde dat de Wals 2x gedanst zou moeten worden ofzo o_o
en toen stonden we in een kringetje met een stel mensen, somehow stond Micaiah er tussen, was dus een of andere langharige blonde gast, en die ging opeens evil doen.
GUESS WHAT, HET WAS. LUCIUS. o____OOOOOO *braindead*
Okk dus Lucius was opeens evil, transformeerde in iets moar evils en ging..zielen zuigen .___. or so.
Iedereen Ko, Evil Lucius weg
toen werd ik zo randomly wakker in wat OOIT HET MUZIEKHOK WAS, MAAR NU MICAIAH'S KAMER.
En blijkbaar was ik er al eerder geweest or so want ik herkende het perfectly xD
En ondertussen zat Micaiah op MIJN MSN BEZIG OP EEN OF ANDERE COMPUTER. XD
Dus we gingen google'n naar hoe we Lucius konden verslaan en dat was met een boterbloem ofzo die iets als "Mia" heette {wtf..} en die alleen groeide in de buurt van N-i-----s-----s-----e. {m'n geboorteplaats, zonder streepjes, 'k wil even niet dat mensen dit zomaar vinden als ze google'n erop. xD} en een of ander waddeneiland.
En toen kwam Sothe binnen.
En geen idee waarom, maar ik moest gewoon verklaren {weirdness factor} "Dat het ironisch was dat we iemand uit RD moesten verslaan met een bloem genaamd Mia." {Weirdness factor; Lucius was dus getransformeerd in een RD boss or so?! Ik weet precies dat ik zei dat het RD was, so..;; }
SOTHE LAG COMPLEET DUBBEL o_o
Dat zie je nou ook niet zomaar gebeuren, en in dromen is het ook nog eens raar o________o
Nou vervolgens kwam er een msn schermpje op van Eva/Leila-de-theeleut, lol, en die vroeg wat er nou was voor missie omdat Micaiah dat blijkbaar naar dr gemsn'd had met mijn msn -_-
En dus verklaarde ik het tot "Missie Paardenbloem", en, *denkdenkdenkmigoshhetwaszopointlessdenkdenkdenk* dat was omdat we dan alle paardenbloemen van de wereld bij elkaar gingen gooien voro een bloemenperkje or so omdat ik niet wilde dat Eva wist dat Lucius een evil zieleneter was.
Yeah.

Lang leve mijn dromen? *cough*
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

[OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o   [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Emptyza maa 31, 2012 7:02 am

OOC: Je droomt leuk, zeg xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tactican

Tactican


Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Lycian League

[OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o   [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Emptyzo apr 01, 2012 8:02 am

Maar goed dat ik geen dromen kreeg van Nightmare on Elm street xD
Guess dat het niet te obsessive was. {als iets echt obsessive is droom ik erover...}
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

[OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o   [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Emptydi apr 03, 2012 1:18 pm

Ik kreeg daar ook geen dromen van, maar ik weet nooit waarover ik droom.
Terug naar boven Ga naar beneden
MarthLowell

MarthLowell


Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Aritia / Altea

[OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o   [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Emptywo apr 04, 2012 7:35 am

Nope, me neither.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fuckyeahmarth.tumblr.com/
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

[OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o   [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Emptywo apr 04, 2012 11:14 am

.. Dat je dat allemaal onthoudt o_o
Ik onthou echt altijd maar 1 of 2 dingen uit een droom, if not nothing at all.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

[OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o   [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Emptywo apr 04, 2012 1:28 pm

Ik onthoud het vaker dan ik denk, maar ik herinner het me vaak pas na het horen van steekwoorden of het zien van bepaalde dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

[OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o   [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Emptywo apr 04, 2012 2:00 pm

Eliwood schreef:
Ik onthoud het vaker dan ik denk, maar ik herinner het me vaak pas na het horen van steekwoorden of het zien van bepaalde dingen.
Oh! xD Handig..

Hm.. Als dat zo werkt zou ik het ook is moeten proberen. xD
Ik onthou like maar ongeveer 7 dromen per jaar ofzo en that's it.
En dan die ene die elke 3 jaar gemiddeld terugkomt.
En laatst had ik een super freaky one . Die was echt.. eng. Die vergeet ik ook niet meer. D8
Terug naar boven Ga naar beneden
MarthLowell

MarthLowell


Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Aritia / Altea

[OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o   [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Emptydo apr 05, 2012 11:33 am

Succes met vergeten xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fuckyeahmarth.tumblr.com/
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

[OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o   [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Emptydo apr 05, 2012 2:51 pm

Wat dat betreft onthoud ik nachtmerries ook makkelijker, maar die heb ik dan ook bijna nooit, gelukkig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

[OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o   [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Emptyvr apr 06, 2012 1:29 am

To be honest vind ik nachtmerries juist wel epic. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

[OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o   [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Emptyvr apr 06, 2012 4:23 am

Ik niet, ik word er altijd enorm bang van xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

[OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o   [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Emptyvr apr 06, 2012 7:07 am

Eliwood schreef:
Ik niet, ik word er altijd enorm bang van xD
Yeah.. Maar dat is het juist xD Het is iets anders dan het standaard boring daily life. o3o {Behalve als het echt zo'n horrordroom is, want dan is het niet epic meer, maar plain creepy D8}
Terug naar boven Ga naar beneden
Tactican

Tactican


Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Lycian League

[OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o   [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Emptyvr apr 06, 2012 12:02 pm

Nah het laatste wat ik als mix tussen droom en nachtmerrie had was dus toen ik ziek was, toen moest ik dus IN mijn droom opeens de hele tijd slikken, en daar werd ik wakker van, want ik zat dus in RL te slikken met vreselijke keelpijn. Ik kon maar niet ophouden met slikken TERWIJL IK WAKKER WAS en een knallende hoofdpijn kwam daar nog eens bovenop... Geweldig. *coughs*

Maar somehow zetten sommige nachtmerries je wel aan het denken, kinda..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o   [OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[OOC] Weer eens een FE-Related droom o_o
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
fire emblem forum :: Over de site :: Problemen-
Ga naar: