fire emblem forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


het is een forum over het beste spel namelijk: fire emblem
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Heads or Tails?

Ga naar beneden 
+5
Merric
Navarre
MarthLowell
Serra.
Tactican
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptywo mei 02, 2012 6:45 am

Yeah, beter worden gaat vanzelf als je er echt moeite voor doet. xd
All it takes is time :3 ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptywo mei 02, 2012 8:42 am

Ohja, en poses moet ik ook op oefenen x3
Benen die over elkaar geslagen zijn... ik weet niet hoe lang ik erover deed om dat er goed uit te laten zien xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptywo mei 02, 2012 8:55 am

Thaha xD Well, wat mij altijd helpt, is mezelf min of meer in die pose indenken. {Note; Ik neem dan niet de pose over, ik beeld het me alleen in. Cuz 1; ik zou er nogal debiel uitzien zo out of nowhere in die pose te gaan staan xD, en 2; indenkingsvermogen trainen blah blah. Je schijnt het erdoor sneller beter te leren ofzo. o3o}
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptywo mei 02, 2012 9:10 am

Wat ik dan meestal doe is schetsen, net zo lang tot ik er tevreden mee ben. Als het met handen te maken heeft wil ik mijn eigen handen nog wel eens als voorbeeld gebruiken (maar mijn vingers zijn nogal lang, dus ik weet niet of dat precies klopt).
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptywo mei 02, 2012 9:20 am

Yeah, dat ook xd Of los van elkaar verschillende schetsen van dezelfde pose nemen en die tegen het licht aan over elkaar heen houden. Dan komt er als het goed is na een tijdje vanzelf een mooie pose uit xd En om te checken kan je m omgedraaid tegen het licht in houden zodat je een spiegelbeeld krijgt. Daarin zie je HEEL snel wat de fouten zijn for some kind of unknown reason xD Idk hoe het werkt, maar het werkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptywo mei 02, 2012 2:22 pm

Ja, ik ken het, dat klopt inderdaad (doe ik ook wel eens). Dan krijg je namelijk een heel andere, nieuwe en frisse kijk op je creatie, die anders is dan waar je al uren tegenaan hebt zitten staren x3

Ik heb de comic overigens ingekleurd. Ik upload hem morgen, dan is het licht voor de foto beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptydo mei 03, 2012 4:00 am

Heads or Tails? - Pagina 3 Joshua__s_luck__coloured__by_the_fox_of_wonders-d4yhcye
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptydo mei 03, 2012 10:13 am

Wow, nice coloring xD
De laatste keer dat ik echt iets ingekleurd heb {with the exception of digital coloring} is.. langer dan een paar jaar geleden o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptydo mei 03, 2012 1:11 pm

Yay, thank you
*knuffelt je*

Ik ben erachter gekomen dat ik pas drang krijg in te gaan kleuren als ik FE personages teken... de juiste haarkleur geeft toch een gevoel van... ja... dat het echt dat personage is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptydo mei 03, 2012 1:38 pm

Yay, huggles~! Heads or Tails? - Pagina 3 Dummy

Yeah.. Dat klopt wel. Soms zie je het ook al wel aan de haarstyle zelf, maar neem nou bijvoorbeeld Navarre en Rutger {lol, altijd hetzelfde voorbeeld eh. *headdesk*} die zouden {zeker in tekeningen} zonder kleur wel heel wat lastiger uit elkaar te houden zijn xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptydo mei 03, 2012 2:17 pm

(Free hugs xD)
Seriously, I love huggles =3

Yeah... nu is het bij mij meestal al obvious wie ik aan het tekenen ben, maar kleur voegt toch iets... extra's toe Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptyzo mei 06, 2012 2:15 am

{ Ftw~! xD }
Myeah... Soms wel idd. :3 Op cosplay enzo is het gewoon leuk, en ik neem sinds een halfjaartje ofzo ook hugs van vriendinnen aan xD, maar verder hou ik bij anderen nog liever mijn persoonlijke afstand x3
Ik heb zoiezo altijd wel een soort distant-houding naar andere mensen gehad, tho. o3o Physically as well as mentally xD

Yeah, klopt. n_n En soms ziet het er zonder kleur ook zo messy uit, en als je dan kleur toevoegt, dan is het ineens een stuk mooier. xd Dat heb je vooral met super-detailed tekeningen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptyzo mei 06, 2012 3:08 am

Haha, goh, als ik over straat loop ga ik ook niet iedereen huggen (ook al lijkt het me wel grappig xD).

Als een tekening heel vol is kan kleur inderdaad goed orde scheppen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptyzo mei 06, 2012 4:30 am

Merric schreef:
Thaha xD Well, wat mij altijd helpt, is mezelf min of meer in die pose indenken. {Note; Ik neem dan niet de pose over, ik beeld het me alleen in. Cuz 1; ik zou er nogal debiel uitzien zo out of nowhere in die pose te gaan staan xD, en 2; indenkingsvermogen trainen blah blah. Je schijnt het erdoor sneller beter te leren ofzo. o3o}

haha, ik ga soms wel eens voor de spiegel staan in die pose om te kijken of het niet pijnlijk zou zijn or so xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptyzo mei 06, 2012 4:32 am

Merric schreef:
{ Ftw~! xD }
Myeah... Soms wel idd. :3 Op cosplay enzo is het gewoon leuk, en ik neem sinds een halfjaartje ofzo ook hugs van vriendinnen aan xD, maar verder hou ik bij anderen nog liever mijn persoonlijke afstand x3
Ik heb zoiezo altijd wel een soort distant-houding naar andere mensen gehad, tho. o3o Physically as well as mentally xD

Een jaar of twee terug zat ik nog te claimen dat ik alleen een persoon zou gaan huggen als die persoon het zelf accepteert (wat wel zo is, tho). Maar eigenlijk hugde ik toen niemand omdat ik het klef en stom vond ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptyzo mei 06, 2012 6:39 am

Eliwood schreef:
Haha, goh, als ik over straat loop ga ik ook niet iedereen huggen (ook al lijkt het me wel grappig xD).

Als een tekening heel vol is kan kleur inderdaad goed orde scheppen :3
Yeah xD Net als dat zwarte koffer idee. Geef het aan een total stranger, zeg "Je weet wat je moet doen" en ren dan weg. Werkt ook leuk met een stukje cake xD Loop naar een random persoontje die je in het winkelcentrum {of waardanook} tegenkomt, geef hem/haar cake en zeg "Gefeliciteert met je verjaardag, -insert een naam die je ter plekke bedenkt-" en dan snel ervandoor XD Dat is hilarious.

Roy. schreef:
Een jaar of twee terug zat ik nog te claimen dat ik alleen een persoon zou gaan huggen als die persoon het zelf accepteert (wat wel zo is, tho). Maar eigenlijk hugde ik toen niemand omdat ik het klef en stom vond ._.
Ah xD Yeah, dat is vaak zo als je wat jonger bent, lalz. Tho mijn reden is vooral dat ik me er nooit prettig bij voelde xD Mijn "personal space" is heel groot, en ik voel me ook HEEL uneasy op plaatsen waar veel mensen zijn, except voor als het er heel leuk is, like pretpark, kermis of cosplay. xd Lately ben ik er wel wat meer aan gewend geraakt huggles te geven aan friends 'nd such, en dat vind ik inmiddels prima xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptyzo mei 06, 2012 6:55 am

LOL, ik zou me echt afvragen wat reacties daarop zouden zijn @ koffer en cake

Wat dat betreft kan ik best wel wat hebben, ook al heb ik ook een voorkeur voor rustige plaatsen

W- *staart naar twee insecten op het raam met hun achterlijven tegen elkaar*

^dat was ofcourse wel OOC
Terug naar boven Ga naar beneden
Merric

Merric


Aantal berichten : 1146
Registratiedatum : 08-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Khadein

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptyzo mei 06, 2012 7:00 am

Waarschijnlijk staan ze either met een wtf-gezicht te staren, of volgen ze je met "volgensmij heb je de verkeerde persoon!" XD Eigenlijk zou je dat een keer met een groepje mensen moeten doen, en het dan filmen ofzo. xD

Myeah.. Het ligt denk ik ook partly aan je personality enzo wat je goed en minder goed kan hebben.

... o_õ Wat een.. freaky insecten ._. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptyzo mei 06, 2012 7:14 am

Yeah, maar ze zijn nu weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptyzo mei 06, 2012 7:44 am

Merric schreef:

Roy. schreef:
Een jaar of twee terug zat ik nog te claimen dat ik alleen een persoon zou gaan huggen als die persoon het zelf accepteert (wat wel zo is, tho). Maar eigenlijk hugde ik toen niemand omdat ik het klef en stom vond ._.
Ah xD Yeah, dat is vaak zo als je wat jonger bent, lalz. Tho mijn reden is vooral dat ik me er nooit prettig bij voelde xD Mijn "personal space" is heel groot, en ik voel me ook HEEL uneasy op plaatsen waar veel mensen zijn, except voor als het er heel leuk is, like pretpark, kermis of cosplay. xd Lately ben ik er wel wat meer aan gewend geraakt huggles te geven aan friends 'nd such, en dat vind ik inmiddels prima xD.

Yeah, exactly. Ik voelde me vooral especially uneasy toen ik op dansles zat, en er was iemand die altijd me random ging huggen. Waarom uneasy? ZE HAD PRETTY BIG BOOBIES :C .... Sorry, sorry, ik weet, ik zou er geen angst voor moeten hebben maar ik heb er een angst voor e.e . Enzo. Dus ik vond er niet veel aan xD Ik denk dat het echt pas na de EFF van vorig jaar was ofzo dat ik leerde random vrienden te gaan huggen ofzo zonder me slecht erbij te voelen.

(Man, ofc is alles hier obvious ooc makay XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptyzo mei 06, 2012 8:01 am

I know, maar ik gebruikte sterretjes en dat komt redelijk in-character over xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptyzo mei 06, 2012 8:03 am

Tja. Da's waar I suppose XD
Aber trotzdem, we weten dat het alsnog OOC is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptyzo mei 06, 2012 8:10 am

EEP, Duits!
*kruipt weg in een hoekje*
Terug naar boven Ga naar beneden
Roy.

Roy.


Aantal berichten : 3996
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Pherae

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptyzo mei 06, 2012 8:14 am

At least heb jij niet met Chris in een huis gezeten ;u;. Het was maar een uurtje ofzo, maar hijs wel de grootste duitse chagarijn die ik atm ken. Oh, en hij was in shock dat "Ai se eu te pego" zo bekend is in Nederland.
En Wil praatte half duits ;u; haar schuld dat ik aber trotzdem ben aangeleerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliwood

Eliwood


Aantal berichten : 3660
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Pherae

Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Emptyzo mei 06, 2012 8:16 am

Roy. schreef:
Oh, en hij was in shock dat "Ai se eu te pego" zo bekend is in Nederland.
wat is dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Heads or Tails? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heads or Tails?   Heads or Tails? - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Heads or Tails?
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
fire emblem forum :: Fire emblem games :: Fire emblem the Sacred Stones-
Ga naar: